من الغریب الی الحبیب

بخوان برای دل تنگم ...من الغریب الی الحبیب...

پیام های کوتاه
  • ۳۱ تیر ۹۳ , ۱۲:۴۰
    ...
  • ۲۷ تیر ۹۳ , ۱۱:۲۶
    من..
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
پیوندهای روزانه

هوایی شدم....هوایی حرم....

دوشنبه, ۵ اسفند ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ

کبوتر هم که باشی
گاهی
دود شهر
پرو بالت را سیاه میکند
به یک هوای پاک نیاز داری
چیزی شبیه
هوای حرم...

امام رضا (ع) 1

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۵
m. r.

نظرات  (۲)

های گفتی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
اینقدر دلم تنگ شده برا حرم

هر روز که هوای تو بر مشامم می رسد

طعم زندگی را جرعه جرعه می نوشم

آقای من...

السلام علیک یا شمس الشموس

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">