من الغریب الی الحبیب

بخوان برای دل تنگم ...من الغریب الی الحبیب...

پیام های کوتاه
  • ۳۱ تیر ۹۳ , ۱۲:۴۰
    ...
  • ۲۷ تیر ۹۳ , ۱۱:۲۶
    من..
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
پیوندهای روزانه

آنکس که تورا شناخت جان را چه کند؟

جمعه, ۲ اسفند ۱۳۹۲، ۰۹:۴۶ ق.ظ

سید عزیز: پندارمان غلط بود . آنکه رفته و نامی از او نمانده من   هستم. و   مانده اند و تو خیلی خوب این را درک کرده بودی. دستم ما را هم بگیرید دیگر توان ماندن نداریم .............. سخت است خیلی سخت.

آوینی 1

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۰۲
m. r.

نظرات  (۴)

آنکس که تو را شناخت جان راچه کند؟
فرزند وعیال و خانمان را چه کند؟
دیوانه کنی هر دو جهانش بخشی
دیوانه تو هر دو جهان را چه کند؟
خیلی این شعر رو دوست دارم
خوشم اومد از وبلاگد!!!
مطالبتو بیشتر کن
خوش بحال هرکی ک واقعا شناخته...
سلام
خیلی مطالبتون عالین
خدا قوت
یا علی
پاسخ:
ممنون از حسن توجه تان

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">