من الغریب الی الحبیب

بخوان برای دل تنگم ...من الغریب الی الحبیب...

پیام های کوتاه
  • ۳۱ تیر ۹۳ , ۱۲:۴۰
    ...
  • ۲۷ تیر ۹۳ , ۱۱:۲۶
    من..
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
پیوندهای روزانه

من او

چهارشنبه, ۶ فروردين ۱۳۹۳، ۱۱:۰۱ ق.ظ
من "تو" را دوست دارم
"او" را دوست ندارم
"او" مفرد غایب است
من "تو" را دوست دارم که حاضر مفردی.
پ.ن: حالا امیر خانی خودش را بکشد و من را با "او" تعریف کند، "من " که تعریف ندارم.
موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۳/۰۱/۰۶
m. r.

نظرات  (۲)

 من یه متنی درباره ی همین "او" و َ  "تو" نوشتم

خیلی که حتی اونی که همیشه حاضره رو

"همیشه غایب" میخونیمش....
پاسخ:
من او رو خوندید؟
نچ

یه دونه اِرمیـا خوندم.. داستـان قوی بود اما من لحنـشو دوس ندارم
حالا مــونـده تا بقیـه رو بخونم..

آقا تشـریـف بیـاریـــد به بلاگـِـ تازه تاسیس!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">