من الغریب الی الحبیب

بخوان برای دل تنگم ...من الغریب الی الحبیب...

پیام های کوتاه
  • ۳۱ تیر ۹۳ , ۱۲:۴۰
    ...
  • ۲۷ تیر ۹۳ , ۱۱:۲۶
    من..
پربیننده ترین مطالب
محبوب ترین مطالب
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
مطالب پربحث‌تر
  • ۹۳/۰۴/۳۱
    ...
پیوندهای روزانه

فرد معمولی فقط

دوشنبه, ۲۶ اسفند ۱۳۹۲، ۰۸:۳۳ ب.ظ
فرد معمولی برای سعادت زندگی به چیزهای بیرون از خود وابسته است که عبارتند از ثروت ،مقام ،زن ،فرزند ،دوستان ،جامعه و جز این ها ، به طوری که وقتی این ها را از دست می دهد یا از این ها سرخورده می شود، اساس سعادتش فرو می ریزد. به بیان دیگر، می توان گفت که مرکز ثقل فرد معمولی بیرون از خود اوست.
موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۱۲/۲۶
m. r.

نظرات  (۲)

از اسباب مبرا میدانید خودرا؟
پاسخ:
فکر نمی کنم لحنم مبرا دونستن خودم از معمولی بودن رو نشون بده
می دانید که موضوعات علمی با ضمایر و فعل های خبری می آیند.
منظور شما نبودید با خود علم بودم!
پاسخ:
لا قانع

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">